Re: Poradźcie coś - aplikacja DOS

Autor: PaulS <pawcioosNOSPAM_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 May 2007 - 12:08:58 MET DST

Michal Kawecki wrote:
> Próbowałeś? Bo ja bezproblemowo pracuję pod DOS-owym WFMagiem.

Tak, program się uruchamia, ale nie wiem jeszcze jak z drukarką na LPT.
Poza tym ja korzystam z innego programu (Subiekt5 EURO). Ustawiłem żeby
się uruchamiał w trybie zgodności Win98, w rozdzielczości 640x480 oraz
powyłączałem kompozycje pulpitu i wizualne - na LCD panoramicznym
wygląda jako tako.

> Virtual PC też będzie OK. Ale może zacznij od odpalenia tego programu:
> natywnie, w trybie kompatybilności, ewentualnie w DOSBox lub z pomocą
> TameDOS.

W DOSbox mam problem, ustawiłem niby w configu:
SET FILES=200 ale to nie pomaga. No i są problemy z czcionkami - nie
wygląda to dobrze.

Natomiast dla natywnego trybu w command.com ustawiłem config.nt i to działa.

Pozdrawiam Paweł