Re: Poradźcie coś - aplikacja DOS

Autor: <dipl.usunto_at_gazeta.lp>
Data: Thu 17 May 2007 - 08:12:49 MET DST

PaulS napisał(a):

> Witam!
>

> A może jest jeszcze jakieś inne rozwiązanie. Będę wdzięczny za porady.
> Bo trochę przerażające to jest i nie wiem co robić.
>
> Pozdrawiam Paweł

a może emulator DOSBox-0.65? ja co prawda używałem tego tylko
do odpalenia starych gier pod XP (działa doskonale), ale może
sprawdzi się to i w Twoim przypadku. daj znać jeśli się uda,
bo przyznaję, że sam też jestem ciekaw czy po DOSBox-0.65
to pójdzie.

--
pozdr dipl
 w bud.: http://swiatlazienek.net/ i http://hurtownie.info.pl/