Re: Windows VISTA - usuwanie folderu systemowego

Autor: <b.xcited_at_gmail.com>
Data: Tue 15 May 2007 - 15:28:51 MET DST

> pod linkiem, który podał już Piotr Palusiński (a ja tylko powtórzę dla
> ułatwienia),http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421
> masz opis jak przejąć pliki na własność - w viście powinno być
> analogicznie jak w xp.

tak jak pisalem powyzej, to nic nie daje :/ mam pelne prawa do folderu
(jedynej opcji, ktorej nie moge zaznaczyc to 'special permissions') i
nie moge go dalej wykasowac ("Permission is denied")

czy da sie to moze jakos obejsc uruchamiajac Windows w trybie
awaryjnym z wierszem polecen?
pozdr i dzieki za dotychczasowa pomoc

be