Re: Windows VISTA - usuwanie folderu systemowego

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 13:15:51 MET DST

b.xcited@gmail.com napisał(a):

> niestety dalej nic. poprawcie mnie jezeli robie cos zle. attrib -r -s -
> a -h g:\windows. byc moze nie o to chodzi?
> pozdrawiam

tak, nie o to chodzi :)
pod linkiem, który podał już Piotr Palusiński (a ja tylko powtórzę dla
ułatwienia),
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421
masz opis jak przejąć pliki na własność - w viście powinno być
analogicznie jak w xp.

tak więc:
- otwierasz okienko z uprawnieniami
- przejmujesz cały folder wraz z podfolderami na własność wg opisu
- zamykasz okienko z uprawnieniami
- otwierasz je ponownie i nadajesz sobie pełne prawa do folderu
włączając dziedziczenie uprawnień w dół (w zakładce zaawansowane)
- po takich zabiegach nie ma bata żeby nie dało się usunąć, chyba że
jakiś wredny program blokuje taką możliwość

--
Artur Grdeń
mega @ work