Re: Windows VISTA - usuwanie folderu systemowego

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 16:41:44 MET DST

b.xcited@gmail.com napisał(a):

> tak jak pisalem powyzej, to nic nie daje :/ mam pelne prawa do folderu
> (jedynej opcji, ktorej nie moge zaznaczyc to 'special permissions') i
> nie moge go dalej wykasowac ("Permission is denied")
>
> czy da sie to moze jakos obejsc uruchamiajac Windows w trybie
> awaryjnym z wierszem polecen?
> pozdr i dzieki za dotychczasowa pomoc

masz prawa tylko do folderu windows czy tez do wszystkich podfolderów i
plików? bo jeśli nadałeś sobie uprawnienia tylko do samego folderu
windows, to ciągle nie masz uprawniem do jego zawartości.

zatem, czy przejąłeś na własność folder wraz ze wszystkimi podfolderami
i plikami?

czy na pewno nadałeś sobie uprawnienia do wszystkich podkatalogów i plików?

kiedy nadajesz sobie uprawnienia do tego folderu windows, w głównym
ekranie uprawnień wyłącz może jeszcze "dziedzicz uprawnień z folderu
nadrzędnego", potem dodaj konto, które ma mieć pełne uprawnienia, a
potem wejdź w zakładkę zaawansowane, i tam zaznacz "włącz dziedziczenie
uprawnień dla podfolderów i plików" i kliknij zastosuj.

dodam tylko, że przejęcie wszystkiego na własność jest bardzo ważne, bo
jeśli nie będziesz właścicielem, to nie nadasz sobie uprawnień do
obiektu nawet jako administrator, jeśli konto administratora nie ma
uprawnień do tego obiektu

--
Artur Grdeń
mega @ work