Re: Rozwiazanie problemu!

Autor: aaa <aaa_at_aaa.aaa>
Data: Tue 15 May 2007 - 10:55:33 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:4648f0d8$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "aaa" <aaa@aaa.aaa> napisał w wiadomości

> A próbowałeś go po prostu przeczyścić i nasmarować/naoliwić? Ja właśnie to
> zrobiłem.

Nie warto, to i tak za słaby wentylator jak na ten procek. To był wentylator
na procki AMD max 1400. I to jeszcze był to tani wentylator low-endowy.
Takie powsadzali do obu kompów.-( Teraz w obu kompach do wymiany
wentylatory. Kupiłem ładne choć używane wentylatorki na łożyzkach kulkowych.
Starczą na rok, dwa lata, a potem nowe kompy. Aha, procek się wiesza więc
też do wymiany. Tak to bywa, gdy się głupio oszczędza przy zakupie
komputerów :-(

Dzięki i pozdrawiam :-)