Re: Outlook Express, nie znikające powiadomienie w trayu

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_gsx.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 12:21:08 MET DST

kolejny zacny użyszkodnik jenternetu o wdzięcznym pseudonimie
mkonst, raczył(a) zaszczycić towarzystwo temi oto słowy:

> U mnie ikona zostaje wtedy gdy usunę wiadomość nie zaznaczając przedtem jako
> przeczytaną.

U mnie niestety zostaje ikonka niezależnie od tego
w jaki sposób Outlook przeczyta/oznaczy wiadomość.
Na przykład OE pracuje w tle, pobiera i odczytuje wiadomość,
a ikonka dalej "wisi".
Ma ktoś jekiś pomysł?

--
http://zax.pl/~ibozaur/