Re: JPG killuja mi XP

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 07:28:29 MET DST

In news:f2almk$vue$1@news.onet.pl,
*ZZ* <someone@indigo.ie> typed:
> zdarza sie ze pliki JPG (generalnie obrazki) potrafia mi absolutnie
> wysypac mojego XP (File Explorer zawiesza sie na amen), nie musza byc
> duze, nie musza byc w duzej ilosci, wlasnie Xp wysypal mi sie przy probie
> otwarcia 5 plikow JPG po 150kb !! Komunikat ktory XP chce wyslac do
> Microsoftu:
> Error signature
>
> szAppName: explorer.exe
> szAppVer: 6.0.2900.2180
> szModName: hungapp
> szModVer: 0.0.0.0
> offset: 00000000

> [...]

Jesli to nie wina wirusa, to zmodyfikuj rejestr,
Przejdz do edytora rejestru i usun wartosci "ShellEx":
np. dla *.jpg, jpeg ...
HKEY_CLASSES_ROOT\.jpeg\ShellEx\{id_cyferki_literki}
To samo zrob dla pozostalych rozszerzen, ktore Ci sprawiaja klopot.
Restart komputera lub wylogowanie.

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP Shell/User]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy