JPG killuja mi XP

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Mon 14 May 2007 - 23:52:19 MET DST

zdarza sie ze pliki JPG (generalnie obrazki) potrafia mi absolutnie wysypac
mojego XP (File Explorer zawiesza sie na amen), nie musza byc duze,
nie musza byc w duzej ilosci, wlasnie Xp wysypal mi sie przy probie otwarcia
5 plikow JPG po 150kb !! Komunikat ktory XP chce wyslac do Microsoftu:

Error signature

szAppName: explorer.exe
szAppVer: 6.0.2900.2180
szModName: hungapp
szModVer: 0.0.0.0
offset: 00000000

To juz nie pierwszy raz, takie problemy w 99% przypadkow dotycza plikow
dopero co sciagnietych z internetu (przez chwile myslalem ze to ktos
wreszcie
opanowal zaszywanie wirusow w JPG-ach), XP wysypyje sie nagminnie jesli
takie nowe pliki maja dlugie nazwy (ale nie jest to regola - np. oobecnie
pliki
maja normalne 12-15 znakowe nazwy)... Inna ciekawoetka to taka ze mimo
iz pada wszystko (nie dzialaja ikonki, menu Start, skroty) ciagle pieknie co
ustawione 5 minut wlacza sie wygaszacz !!! (to jak widac najwazniejsza
czesc systemow Microsoft).. Pomocy !! Ktos wie jak to wyleczyc !!!

Zz