oporne zamykanie systemu

Autor: kmark <markotar_at_go2.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 08:09:04 MET DST

Witam!
Mam win Home. Od niedawna, przy zamykaniu systemu, po kliknięciu "zamknij",
system nie reaguje.
Ekran pozostaje niezmieniony - pulpit z ikonami. Dioda sygnalizująca pracę
dysku od czasu do czasu mrugnie i dalej nie dzieje się nic. Co prawda,
obserwowałem to najwyżej 10 minut.Naciśnięcie ctrl+alt+del -wyskakuje
okienko, ale nie ma w nim nic. Potem ponawiam komendę "zamknij" i już
wszystko jest OK. System zamyka się.
Grzebałem w googlach, ale tam przeważnie radzą reinstalkę.Skorzystałem z
jednej innej rady, aby w rejestrze w kluczach HKEY_CURRENT_USER i
HKEY_USERS, po rozwinięciu ciągów zmienić wartości PowerOffActive z 0 na 1,
ale to niewiele pomogło; teraz system zamyka się lub nie w proporcji 50/50.
Proszę o poradę.