Re: JPG killuja mi XP

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 15 May 2007 - 00:19:46 MET DST

** ZZ wrote:

> zdarza sie ze pliki JPG (generalnie obrazki) potrafia mi absolutnie
> wysypac mojego XP (File Explorer zawiesza sie na amen),

Pokaż taki plik.

(...)

> To juz nie pierwszy raz, takie problemy w 99% przypadkow dotycza
> plikow dopero co sciagnietych z internetu

Jeszcze ciepłych? (to ironia)

> (przez chwile myslalem ze to ktos wreszcie opanowal zaszywanie
> wirusow w JPG-ach),

Wirusy w JPG? /me podejrzliwie spogląda na stojącą
nieoopodal biblioteczkę taśmową z dziewczynkami w JPG. ;p

O ile mnie pamięć nie myli to nie było żadnych, nigdy wirusów w JPG,
mogło być coś z jakąś biblioteką do obsługi JPG ale raczej nie
pozwalało wykonywać kodu.

> XP wysypyje sie nagminnie jesli takie nowe pliki maja dlugie nazwy
> (ale nie jest to regola - np. oobecnie pliki maja normalne 12-15
> znakowe nazwy)... Inna ciekawoetka to taka ze mimo iz pada wszystko
> (nie dzialaja ikonki, menu Start, skroty) ciagle pieknie co ustawione
> 5 minut wlacza sie wygaszacz !!!

Wydaje mi się (ale niech ktoś tutaj potwierdzi), że wygaszacz nie ma
nic do Eksplorera, w sensie jak sobie zostawisz ekran logowania do
Windows to też się uruchamia wygaszacz, a żaden Eksplorer nie działa -
zapewniam Cię.