Nie działa przemapowanie klawiatury w XP

Autor: CCL <bardzo.zly_at_adres.com>
Data: Tue 15 May 2007 - 00:34:22 MET DST

Witam,
problem jest tego typu, że po przeinstalowaniu systemu (XP SP2 wszystkie
łaty) nie działa mi przemapowanie klawiatury programami, które
modyfikują rejestr. To znaczy nie działa mi programik KeyTweak, ani temu
podobne, które zmieniają automagicznie wpisy w rejestrze odpowiadające
za mapowanie klawiszy. (czyli np. wyłączanie klawisza Start, albo
zamianę np. klawisza home na dowolny inny) Programy pokazują, że
dokonały zmian w rejestrze, ale po restarcie wszystko działa jak
poprzednio...
Jakis pomysł? Przed reinstalką wszystko działało. Miałemm przez jakiś
czas zainstalowaną klawiature Microsoftu i programik InteliPro czy jakoś
tak, ale wszystko jest poodinstalowywane.

Klawiaturę w menedzerze urządzeń system widzi jako "urządzenie
klawiatury HID" - ona jest na USB. Streowniki kbdclass.sys i kbdsys.hid

pozdrowionka

--
CCL