Re: Instalacja XP na RAID

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Thu 10 May 2007 - 23:33:31 MET DST

On May 9, 9:33 am, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:
> Co robie źle? Próbowałem ze sterownikami z CD z płyty głównej, z tymi ze
> strony Asusa i ciągle to samo...
> Czy o czymś nie wiem?

jak dla mnie powinno pisać w Bios RAID. Popatrzyłem na specyfikację
tej płyty na stronie Asusa i mostku intela nie znalazłem, więc nie
wiem jak RAID na NVidia ;-) Może ten split jest obsługiwany przez
system? Ja mam płytę P5LD2 i nie ma problemu z "widzeniem" RAID. Tylko
płyta ma dwa kontolery Mostek południowy Intel ICH7R (Intel Matrix
RAID) i IDE ITE8211F. Z tego drugiego bez driverów nie zabootujesz
systemu ;-) Spróbuj ze sterownikiem nie-RAID.