Instalacja XP na RAID

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 09 May 2007 - 09:33:32 MET DST

Witam

Nie umiem zainstalować WinXP Home SP2 na RAIDzie.
Płyta to Asus P5N-E SLI, dyski to dwie Seagate 7200.10 160GB.
Z dołączonego CD zrobiłem dyskietke z drajwerami do RAIDa, w biosie
kontrolera wybrałem SPLIT, i bios zintegrowanego na płycie kontrolera widzi
jeden dysk o pojemności 298GB.
Przy instalacji Windowsa, dusze w stosownym momencie F6, dyskietka ze
sterownikami w napędzie. Po chwili windows pisze by nadusić S, by wczytać
sterwoniki. Wybieram te dla RAID, i kontunuuje instalacje. A wredny
instalator po zakceptowaniu licencji pisze, że nie widzi żadnych dysków w
systemie.
Co robie źle? Próbowałem ze sterownikami z CD z płyty głównej, z tymi ze
strony Asusa i ciągle to samo...
Czy o czymś nie wiem?

Pozdrawiam!

--