Re: Instalacja XP na RAID

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Thu 10 May 2007 - 23:59:51 MET DST

abstrachując od tematu (bo RAID już mam i całkiem ładnie sobie lata)
czy do RAIDów potrzebne są dedykowane dyski czy można robić na
zwykłych? Czy ewentualnie zwykłe wymagają wymiany firmwaru do tego
celu? Pytam, bo kolega kiedyś robił na Seagetach (PATA) i wymieniał
firmware, kolega wyżej ma problem, a ja poszedłem na łatwizne i
kupiłem WDki RE ;-) No i jeszcze jedno pytanie - w XP jest opcja
buforowania zapisu dla dysków spietych w RAID - czy zalece się
właczenie czy wyłączenie tego bufora? ;-)

Pozdr, V.