Re: Przyspieszone odtwarzanie w XP

Autor: Anka S <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 21:06:41 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:4641f58a@news.home.net.pl...

> Ostatnie, co mi na myśl przychodzi... Jest takie przysłowie - sto bab, sto
> rad. O kompie powiedzieć, sto kart, sto sposobów sterowania.
> Przypuszczam, że we właściwościach dźwięku może być coś takiego, że
> przestawia się np. "samplerate", niech zerkną, czy jest 44100, czy coś
> przeptaszone, a także, w efektach zaawansowanych "pitch", albo "speed".
> Jedne karty mają różne śmiszne i dziwne dodatki, rzadko komu przydatne,
> inne
> nie. Ta może mieć. Jeśli będzie, suwak głośności, lub lista opcji do
> wyboru,
> [...]
Komputer jest kupiony uzywany poleasingowy Della: Dell PrecisionT 490,
pytalam ich jaka karta dzwiekowa rozpoznaje system,
ale mi jeszcze nie odpowiedzieli.

Patrze jak u mnie wyglada, na moich komputrach,.
Czy mam zajrzec w
Panel sterowania-> wlasciwosci dzwieku i urzadzenia audio->Audio
tu mam 3 rzeczy: odtwarzanie, nagrywanie i odtwarzanie midi
czyli wchodze w odtwarzanie dzwieku tam jest urzadzenie domyslne
(u mnie Creative SB PCI, u nich pewnie inne)
i zaawansowane-> wydajnosc i tam jest jakosc konwersji szybkosci
probkowania,
ale nie mam cyferek.
Pod spodem jest przywroc domyslne.
Czy to moze o to chodzic?

Czy tez w Panelu sterowania -> system->Sprzet->menager uradzen->kontrolery
dzwieku-> i dalej nie wiem

Sprobuje przeslac im Twoa ostatnia rade. moze cos znajda..
Dzieki na razie, moze wieczorem mi cos przesla, albo jutro. to sie odezwe.
Pozdrawiam Anka
i w obszarze odtwarzanie dzwieku