Re: Przyspieszone odtwarzanie w XP

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 18:23:37 MET DST

Użytkownik "Anka S" <stona@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:f1se6p$gn3$1@h1.uw.edu.pl...
> Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości

> We wszystkich, w widbnows Media Palyer i w WinAmpie tez.

Acha, czyli rzecz bezpośrednio w sterowaniu karty... Mam pewne sugestie, o
tym za chwilę.

> Pytają mnie o coś takiego

Może i można, ale sądzę, że to nie to, choć nie wykluczam.

Trudno jednoznacznie orzec.

Ostatnie, co mi na myśl przychodzi... Jest takie przysłowie - sto bab, sto
rad. O kompie powiedzieć, sto kart, sto sposobów sterowania.
Przypuszczam, że we właściwościach dźwięku może być coś takiego, że
przestawia się np. "samplerate", niech zerkną, czy jest 44100, czy coś
przeptaszone, a także, w efektach zaawansowanych "pitch", albo "speed".
Jedne karty mają różne śmiszne i dziwne dodatki, rzadko komu przydatne, inne
nie. Ta może mieć. Jeśli będzie, suwak głośności, lub lista opcji do wyboru,
nie będzie pokazywać "100 %", ale jakąś inną wartość. Czasem w panelu
efektów specjalnych jest przycisk RESET (nie mylić z tym na obudowie kompa),
przywracający normalne ustawienia. Trzeba spróbować powyłączać wszelkie
efekty specjalne, jeśli są suwaki, poustawiać je na wartościach domyślnych,
lub właśnie, zresetować (przez kliknięcie myszą), przyciskiem RESET.
Tyle na razie mam pomysłów...

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje