Re: Przyspieszone odtwarzanie w XP

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 20:43:53 MET DST

Użytkownik "Anka S" <stona@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:f1t257$o8e$1@h1.uw.edu.pl...
> (u mnie Creative SB PCI, u nich pewnie inne)
> i zaawansowane-> wydajnosc i tam jest jakosc konwersji szybkosci
> probkowania,

To może być w tej okolicy, może nawet blisko?

> ale nie mam cyferek.
> Pod spodem jest przywroc domyslne.
> Czy to moze o to chodzic?

Bardzo możliwe, że tak. Jeśli mają coś takiego, niech klikną. I tak już jest
schrzanione, więc szkoda mała, gdy się nie uda.

> Czy tez w Panelu sterowania -> system->Sprzet->menager uradzen->kontrolery
> dzwieku-> i dalej nie wiem

Jeśli coś dotyczącego ustawień zaawansowanych, to możliwe, że tu szukać
należy.

> Sprobuje przeslac im Twoa ostatnia rade. moze cos znajda..
> Dzieki na razie, moze wieczorem mi cos przesla, albo jutro. to sie odezwe.

No, na pewno lepiej będzie znać dokłądniejsze szczegóły, bo jak na razie,
cały czas jest to gdybanie.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje