Re: Przyspieszone odtwarzanie w XP

Autor: Anka S <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 11:13:27 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:4641018d$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "AnkaS" <stona@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
>
> Czekaj... Aniu, zapytam o pewien szczegół: (proszę, rozróżnij go
> dokładnie)
> Czy jest i przyspieszony i o wysokości dźwięku wyższej, niż normalna, czy
> jest tylko dźwięk wyższy niż normalnie, ale szybkość właściwa? Czy jeszcze
> inaczej? Przypomniały mi się pewne próby, które robiłem w swoim kompie...
> Sprawdź proszę, jak dokładnie jest u Ciebie...? Jeśli ta druga opcja
> tylko,
> to sprawa sprowadza sie do odptaszenia jednej opcji, lub naciśnięcia
> [...]

Nie mam mozliwosci szybkiego sprawdzenia, bo komputer jest fizycznie na
Ukrainie.Ale zapytam. Jak byl w Warszawie to instalowalam na nim system i
wydaje mi sie ze bylo wszystko w porzadku. Wiem, ze potem grzebal w num
jakis mlody czlowiek.i pewnie wtedy zaczely sie klopoty.
Zapytam jak to jest z szybkoscia i wysokoscia..
I potem sie odezwe.
pozdrawiam Anka