Re: Przyspieszone odtwarzanie w XP

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 00:57:26 MET DST

Użytkownik "AnkaS" <stona@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:f1qq83$pt3$1@h1.uw.edu.pl...
> Sprostowanie, to nie tylko z CD, ale wszystkie dzwiekowe sa przyspieszone,
> odtwarzane z dysku tez.
> Kochani wymyslcie cos.
> Anka

Czekaj... Aniu, zapytam o pewien szczegół: (proszę, rozróżnij go dokładnie)
Czy jest i przyspieszony i o wysokości dźwięku wyższej, niż normalna, czy
jest tylko dźwięk wyższy niż normalnie, ale szybkość właściwa? Czy jeszcze
inaczej? Przypomniały mi się pewne próby, które robiłem w swoim kompie...
Sprawdź proszę, jak dokładnie jest u Ciebie...? Jeśli ta druga opcja tylko,
to sprawa sprowadza sie do odptaszenia jednej opcji, lub naciśnięcia jednego
przycisku, co definitywnie rozwiąże sprawę. Jeśli pierwsza - niestety, jak
Kamikazee napisał, może to byc wina sterownika.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje