Re: utrudnienia w dostępie do dysku twardego (tylko przez "eksploruj")

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 01:05:58 MET DST

Użytkownik "micz" <micz81@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:1178664451.724414.308100@y80g2000hsf.googlegroups.com...
"E:\ Odmowa dostępu" i przycisk "OK"

Zrobiło się to nagle i niespodziewanie po wizycie z tym dyskiem u
koleżanki. Podłączyłem go u niej przez kieszeń USB do jej kompa, a
Nie mam na kompie i na laptopie innych kont użytkowników, więc
"przejmowanie folderu na własność", podane w innych postach jako
recepta na podobne przypadki, tu się chyba nie sprawdzi.

** A próbowałeś, czy od razu zakładasz niepowodzenie?

A najdziwniejsze, że polecenie "eksploruj" działa.

System WinXP SP2

Pomóżcie :(

** Jeśli nie ma innych userów, to mimo wszystko spróbuj przejąć na własność
katalog główny i rozpropaguj przejęcie na podkatalogi, lub, metoda prostsza
w realizacji i zwykle równie skuteczna, i ja ją stosuję w takich
przypadkach, dodaj katalog główny - uprawnienia dla grupy Wszyscy z pełną
kontrolą i rozpropaguj na podkatalogi.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje