Re: adobe nie otwiera pliku .pdf

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 06 May 2007 - 14:42:45 MET DST

"kmark" napisał:

> Temat ten jest równolegle wałkowany na forum elektrody,
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=3844750#3844750

A faktycznie. Żenuła, jak mawia teraz młodzież

> Proponowane przez Ciebie rozwiązanie brałem praktycznie pod uwagę.
> Efekt: "wrong format of .pdf file".

A, bo do rozkodowania tego potrzebny jest klucz sprzętowy. Albo emulator
tegoż HASP-a http://www.wrs1.com/sheme/viewers.html

> Ja się już poddałem.

A ja spróbuję, ot tak dla eksperiencji. Trochę to potrwa, bo równolegle

> Ja wczoraj wysłałem na Twój adres plik

Nie no, bez żartów. Zresztą ten adres kiedyś był prawidłowy, ale po zadymie
w Panoramie Firm i Panoramie Internetu trochę się domeny pozmieniały ;-). A
ja w Reply-To nie zmieniałem, bo pyskując parę lat temu na
pl.soc.polityka.wybory ponarażałem się tym i owym. A POPiS-dki to mściwe
kurduple...

JoteR