Re: adobe nie otwiera pliku .pdf

Autor: kmark <markotar_at_go2.pl>
Data: Sun 06 May 2007 - 11:01:43 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:f1iuqt$d5k$1@nemesis.news.tpi.pl...
. A Acrobat się nie drze o jakiś tam
dodatek, tylko konkretnie podaje, że chodzi mu o plug-in PSDS_Crypto. Leży
 toto na wierzchu w Sieci, ot choćby tu
 http://forum.telemaster.info/viewtopic.php?t=28 wraz z instrukcją, co z tym
 po rozpakowaniu zrobić.

Temat ten jest równolegle wałkowany na forum elektrody,
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=3844750#3844750
Proponowane przez Ciebie rozwiązanie brałem praktycznie pod uwagę. Efekt:
"wrong format of .pdf file".
Ja się już poddałem.

Na wszelki wypadek, gdybyś miał problemy z pobraniem tego pliku ze strony,
 przesyłam Ci go na Twój adres.

Ten plik na mój adres nie doszedł. Ja wczoraj wysłałem na Twój adres plik
RAR z tym maualem, i też do Ciebie nie doszedł, bo poczta mi go zwróciła z
komentarzem o niemożności dostarczenia.

Pozdrawiam-marek