Re: adobe nie otwiera pliku .pdf

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 06 May 2007 - 15:05:26 MET DST

"JoteR" napisał:

> A ja spróbuję, ot tak dla eksperiencji. Trochę to potrwa, bo równolegle

Się mi zdanie nie dokończyło ;-)

No i coś tam działa, plik "Panasonic KX-T4400BX (service manual).pdf", o
którym poprzednio Acrobat wydziwiał że jest "Wrong file format", teraz
otwiera się bez problemu. Co prawda testowałem to na Win98SE PL z Adobe
Acrobat Reader 5.0 CE, więc trochę NTG, ale polecam wypróbować pod XP. A w
dokumencie nie ma żadnych chińskich czy japońskich robaczków, tylko na
pierwszej stronie trochę cyrylicy. Reszta po angielsku.

JoteR