Re: instalowanie xp prof - przy wyborze partycji klawiatura przestaje działać

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 05 May 2007 - 20:18:07 MET DST

W artykule <0ce2.000000a1.463b64d6@newsgate.onet.pl> pabi napisał(a):

> dodam, ze tasmie dysku zmieniłem nie pomogło
> dysk przepiałem do innego kompa - tam poszło wszystko dobrze
> ale w moim - dalej zatrzymuje sie

1. odpisujemy pod postem
2. tniemy niepotrzebne fragmenty (zostawiajac tylko tresc, na ktora
odpowidamy)
3. skoro na innym komputerze przechodzi przez ten etap poprawnie,
to niech instalator skopiuje sobie wszystkie pliki na dysk.
Jak będzie chciał restartować, to wyłącz komputer i nie uruchamiaj
go ponownie. Wyjmij dysk i przełóż do swojego komputera i kontynuuj
instalację (już w trybie graficznym).
4. sprobuj zainstalowac system, ale z plyty ze zintegrowanym juz SP2.

Jacek