Re: instalowanie xp prof - przy wyborze partycji klawiatura przestaje działać

Autor: <pabi_at_autograf.pl>
Data: Sun 06 May 2007 - 17:37:29 MET DST

skoro na innym komputerze przechodzi przez ten etap poprawnie,
> to niech instalator skopiuje sobie wszystkie pliki na dysk.
> Jak będzie chciał restartować, to wyłącz komputer i nie uruchamiaj
> go ponownie. Wyjmij dysk i przełóż do swojego komputera i kontynuuj
> instalację (już w trybie graficznym).
> 4. sprobuj zainstalowac system, ale z plyty ze zintegrowanym juz SP2.

próba przełozenia dysku zgodnei z sugestia w chwili restartowania nie dała
rezultatu. Niebieski ekran z napisem bład.......... 0x000000007b.
Spróbowałem tez zainstalować system do konca i wtedy spróbować przelożyć.
To samo.
Instalki z SP2 zintegrowanym nie mam.