Prawie brak trybu awaryjnego

Autor: 666 <j666_at_wp.eu>
Data: Sat 05 May 2007 - 20:44:40 MET DST

w2k sp4
Jak w notebooku zawinszuję sobie przez F8 wejście w tryb awaryjny, to po długim czasie mam czarny ekran, z ramką Safe
Mode po rogach a i owszem, ale i niczym więcej, żadnej ikony, brak reakcji na prawy klawisz myszy (lewy siłą rzeczy też,
chociaz być może jakieś sterowniki do touchpada emulującego PS/2 się nie ładują).
Jedyne co zauwazyłem, że działa to ctrl-alt-del i pojawiający się wtedy task manager. Zadań brak, procesów nawet sporo
ale jak widać nic z nich nie wynika.
Co jest grane?
THX