Re: dwa rozne pulpity

Autor: soonic <xxsoonic_at_op.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 23:21:54 MET DST

> Nie trzeba tak kombinować, można po prostu wskazać "główny"
> monitor. Ale dalej tylko jeden będzie miał pulpit :)

Napotkalem jeden problem. Mam pulpit rozszerzony i chce poscic prezentacje w
powerpoint na jednym monitorze to zauwazylem ze gdy robie w tym samym czasie
cos innego na drugim monitorze to wtedy prezentacja zatrzymuje sie (przy
zmianie pulpitow). (do mojej karty uzywam prog. UltraMon). Jak tego uniknac
czy ktos zna program ktory to umozliwi dzialanie programu niezaleznie od
aktywnego pulpitu.?