Re: odczepic messengera od outlooka

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 11:31:36 MET DST

> Tu coś jest na ten temat:
> http://www.agavk.p9.pl/strony/xp_dostosowania.php

Dzięki wielkie! Świetny opis. Już sobie wyłączyłem Messengera. Na WinXP Pro
jest to proste. Na tym drugim sprzęcie mam Home Edition więc będę musiał
pogrzebać w rejestrze. No ale jest to tu ładnie opisane więc nie powinno być
problemu. Dzięki za pomoc!

A tak swoją drogą to dziwne jak bardzo można skomplikować tak banalną rzecz.
Microsoft potrafi wszystko skomplikować. :) Człowiek używał różnych
komunikatorów na różnych systemach operacyjnych. Takiej jazdy nie było z
żadnym. :D Jak można tak "porozpierdzielać" po systemie opcje tak drobnego
przecież programu...

Pozdrawiam
Mariusz