adobe nie otwiera pliku .pdf

Autor: kmark <markotar_at_go2.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 11:28:00 MET DST

Witam!!
Pobrałem ze strony: elektroda.pl., plik spakowany RARem, a zawierający dwa
pliki .pdf z instrukcją obsługi telefonu panasonic.
Plik rozpakował się bez problemu, ale otwarcie zawartości było już
niemożliwe. Plikom .df nie dał rady ani adobe6, ani adobe8, ani foxit.
Zawsze próba otwarcia kończyła się komunikatem o niemożności otwarcia z
powodu braku jakichś dodatków do tych programów.
Proszę o pomoc. Bardzo mi na tych manualach zależy.
Pozdrawiam i przepraszam, jeżeli ten temat nie mieści się temacie tej grupy.