Re: Dwukropek w nazwie katalogu

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 11:37:21 MET DST

*Bartosz Kiziukiewicz* pisze:

> Dzięki tym geniuszom, jak ich nazwałeś, The Bat! nie pobiera żadnych
> plików z Internetu bez wiedzy jego właściciela (jak to ma miejsce np.
> w OE).
> I nie zrobili tego przypadkiem, tylko z pełną świadomością.

Problem polega na tym, że za wiedzą użytkownika też nie chce - jak widać
na przykładzie Konrada :).
Inna sprawa, że coś mi się nie wydaje (choć nie znam TheBat!), żeby
możliwość pobierania obrazków była wycięta na stałe, bez możliwości
wyboru.

I na koniec... chyba dawno już nie widziałeś OE. Bo ten program też już od
dłuższego czasu pobiera z internetu np. obrazki zapisane w mailu też
dopiero za zgodą użytkownika.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]