Re: odczepic messengera od outlooka

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 02 May 2007 - 19:37:33 MET DST

In news:f1aeg8$l5f$1@inews.gazeta.pl,
*Mariusz Wlodarczyk* <mdw2@gazeta.SKASUJ-TO.pl> typed:
> Hej!
>
> Mam problem z Messengerem i Outlookiem w WindowsXP Pro SP2 PL. Tak sie
> sklada, ze jestem zmuszony do uzywania Messengera w domu. Ostatnio kilka
> dni bylem u kogos i tam musialem uzyc Messengera. No wiec wpisalem tam
> swoje konto. Teraz wróciłem do domu i mam problem, bo za każdym razem jak
> tamta osoba u której byłem uruchamia Outlooka to mnie wywala z
> Messengera, bo on się u niej odpala. Rety, czy Messenger MUSI się odpalać
> razem z Outlookiem? Ona nie uzywa MSN i nie chce zeby jej sie uruchamial
> [...]

Zacznij od sprawdzenia w OE menu Narzędzia --> Opcje --> Automatycznie
zaloguj do Windows Messenger--> Oznacz to.
Jesli masz SP2, to masz go do odinstalowania w Panel sterowania /dodaj usun
programy.
lub wpisz w Start --> Uruchom taką linię:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
W ten sposób pozbywasz się tego WMs.

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx