Re: odczepic messengera od outlooka

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Wed 02 May 2007 - 19:09:56 MET DST

Dnia 02-05-2007 o 18:58:30 Mariusz Wlodarczyk <mdw2@WYTNIJ.gazeta.pl>
napisał(a):

> Dzieki za odpowiedz.

> No wlasnie nie znalazlem takiej opcji i dlatego pytam tutaj. :)
> Przekopalem Outlooka i nic z tego... Moze mala podpowiedz? :)

Nie mam gdzie sprawdzić, zawsze odinstalowuję Messengera zaraz po
instalacji systemu, ale kiedyś z ciekawości sprawdzalem i była taka opcja
(a może żeby nie logował do tej sieci, powinno wystarczyć), nie pamiętam w
jakiej wersji. W XP SP2 można chyba bez problemu odinstalować Messengera.

--
Pozdrawiam. Janusz.