odczepic messengera od outlooka

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 02 May 2007 - 18:33:12 MET DST

Hej!

Mam problem z Messengerem i Outlookiem w WindowsXP Pro SP2 PL. Tak sie
sklada, ze jestem zmuszony do uzywania Messengera w domu. Ostatnio kilka dni
bylem u kogos i tam musialem uzyc Messengera. No wiec wpisalem tam swoje
konto. Teraz wróciłem do domu i mam problem, bo za każdym razem jak tamta
osoba u której byłem uruchamia Outlooka to mnie wywala z Messengera, bo on
się u niej odpala. Rety, czy Messenger MUSI się odpalać razem z Outlookiem?
Ona nie uzywa MSN i nie chce zeby jej sie uruchamial razem z Outlookiem. W
dodatku lista kontaktow z mojego Messengera wladowala jej sie do skrzynki
adresowej i nie mozna tego wywalic. Uffff... kochana micfosoftowa filozofia.
Kocham te "ulatwienia". Da sie z tym cos zrobic? Jest ktos tak madry? Ja juz
wysiadam...

Pozdrawiam i licze na pomoc
MDW