Re: ctrl+C ctrl+V

Autor: <vagsters_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Apr 2007 - 14:22:08 MET DST

On 29 Kwi, 00:16, "Gab" <gpstanekWYWA...@poczta.onet.pl> wrote:
> Mam dwa denerwujące mnie problemy, będe niezmiernie wdzięczny za wszelką
> pomoc.
>
> Kiedy chcę skopiowac tekst ze strony internetowej do Worda używając
> skrótów klawiszowych, to do Worda zamiast tekstu wkleja mi się taka mała
> ikonka.http://www.gpstanek.republika.pl/rys1.jpg
> Kiedy kopiując używam menu kontekstowego wkleja się tekst tak jak
> powinien. Kiedy już uda mi się wkleić pierwszy tekst to następne mogę już
> Ctrl+C.
> WIN XP HE SP2
> Opera, IE6 - w obydwu przeglądarkach tak samo.

> [...]

Witam
co do wklejania to wydaje mi sie ze to wszystko przez
strukture strony, Microsoft staral sie stworzyc Worda tak
aby wspólpracowal z windowsem, wordem itd. osobiscie
jezeli az tak bardzo cie to irytuje zainstalowal bym troche
starszego worda.

A co do Routera sprawdz czy adresy sa przydzielone
dynamicznie, jezeli tak to to nadaj im stałe adresy
w konfiguracji routera, ( z tymi urzadzeniami sieciowymi
tym bardziej chodzacych na WIFI niestety tak czasami sie dzieje)
po nadaniu stalych adresow powinno pomoc, mozesz jeszcze
sprawdzic czy nie ma jakichs dziwnych regol wpisanych
Niestety tylko tyle moge poradzic

Pozdrawiam Vagsters