Skrypt CMD

Autor: <vagsters_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Apr 2007 - 13:52:55 MET DST

Witam Wszystkich
Właściwie nie wiedziałem gdzie sie zwocic z prosba o pomoc
,ale mam nadzieje ze tu uzyskam pomoc. Mianowicie chodzi mi
o polecenie SUBST ktore tworzy dysk wirtualny ze wskazanego
katalogu. I wszystko bylo by ok ( bo polecenie dziala i to b. dobrze)
ale... otrzymale zadanie stworzenia pliku ktory po odpaleniu wywola
te polecenie (bez potrzeby wchochodzenia w CMD).
      Sprawa niby prosta tworze wiec plik o rozszerzeniu CMD
wpisuje w nim moje polecenie "subst "i takie tam"" i niestety
po odpaleniu pliku otwiera sie okno wiersza polecen CMD ,a samo
polecenie
nie chce sie wykonac do konca ( dla mnie to wyglada jak by program sie
pętlił i nie chcial skonczyc)
Polecenie takie jak ipconfig dzilaja a subs nie chce..
Jezeli ktos potrafi mi prosze o posta

Vagsters