ctrl+C ctrl+V

Autor: Gab <gpstanekWYWALTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Apr 2007 - 00:16:34 MET DST

Mam dwa denerwujące mnie problemy, będe niezmiernie wdzięczny za wszelką
pomoc.

Kiedy chcę skopiowac tekst ze strony internetowej do Worda używając
skrótów klawiszowych, to do Worda zamiast tekstu wkleja mi się taka mała
ikonka.
http://www.gpstanek.republika.pl/rys1.jpg
Kiedy kopiując używam menu kontekstowego wkleja się tekst tak jak
powinien. Kiedy już uda mi się wkleić pierwszy tekst to następne mogę już
Ctrl+C.
WIN XP HE SP2
Opera, IE6 - w obydwu przeglądarkach tak samo.

Drugi problem z innej beczki.
Sieć domowa: router z WIFI, 3 komputery. pierwszy podłączony skrętką a dwa
WIFI. Jeden z tych WIFI po pewnym czasie (ok 30 min) traci łączność z tym
komputerem na skrętce. Nie ma dostępu do udostępnionych plików i
podłączonej do tamtego drukarki. Nie ma natomiast przerw w dostępie do
internetu. Drugi WIFI nie ma takich objawów więc wykluczam konfigurację
routera.
Aby przywrócić łączność trzeba puścić ping do tego komputera
udostępniającego pliki i drukarkę.

--
Gabriel
[pisząc do mnie popraw adres]