Re: standardowy problem z xp ;/

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 18:45:33 MET DST

Dnia 28 Apr 2007 07:56:14 -0700, marcin.j91@gmail.com napisał(a):

> nie widziałem głębszego sensu tej operacji (co dalej wytłumacze) ale
> zrobiłem tak jak kazałeś. ostatnim zarejestrowanym procesem był
> rundll32.exe wykonujący jakąś tam czynność w rejestrze, którą mogę
> zresztą przytoczyć chociaż nie widzę takiej potrzeby. dlaczego to jest
> bez sensu? otóż Process Monitor zapisuje logi do pliku co jakiś czas.
> skoro wiec jakiś proces miałby zawieszać komputer to zawiesiłby
> również działanie Process Monitora. skoro tak to Process Monitor nie
> miałby szans na zapisanie logu zawierającego ten nieszczęscy proces.
> tyle na ten temat. logiczne chyba...

Pisałeś, że zawiesza się jakaś aplikacja, a nie cały komputer, tak więc
logi z Process Monitora muszą powstać. O ile to on się nie zawiesi
wlaśnie, ale żeby tego uniknąć, wystarczy uruchomić go poprzez runas w
kontekście innego użytkownika. No ale skoro piszesz, że nic tam
ciekawego nie znalazłeś, to pozostają jeszcze tylko logi z eventvwr.msc
i ew. przejrzenie listy wyplutej przez HijackThis.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/