Re: standardowy problem z xp ;/

Autor: <marcin.j91_at_gmail.com>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 16:56:14 MET DST

> Zapuść logowanie do pliku w Process Monitorze i przeanalizuj, co się
> uruchomiło w chwili zwieszki.

nie widziałem głębszego sensu tej operacji (co dalej wytłumacze) ale
zrobiłem tak jak kazałeś. ostatnim zarejestrowanym procesem był
rundll32.exe wykonujący jakąś tam czynność w rejestrze, którą mogę
zresztą przytoczyć chociaż nie widzę takiej potrzeby. dlaczego to jest
bez sensu? otóż Process Monitor zapisuje logi do pliku co jakiś czas.
skoro wiec jakiś proces miałby zawieszać komputer to zawiesiłby
również działanie Process Monitora. skoro tak to Process Monitor nie
miałby szans na zapisanie logu zawierającego ten nieszczęscy proces.
tyle na ten temat. logiczne chyba...

> Zdefiniuj "zawiesza"
wspominałem o tym już wyżej:
"nie jest to zwykła zawieszka - najpierw zawiesza sie aplikacja w
ktorej pracuje, ale gdy np. przesuwam kursorem nad paskiem zadan
wydaje sie jakby windowsowy explorer normalnie dzialal podobnie z
innymi aplikacjami. dopiero jak klikne na coś to sie wtedy zawiesza.
jak juz pisalem moge sie wtedy tylko wylogowac albo po prostu
zrestartowac kompa."