Re: standardowy problem z xp ;/

Autor: Filip Drunkenstein <czarny_x_at_gazeta.pl>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 12:06:49 MET DST

Użytkownik <marcin.j91@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1177744936.821369.82850@y80g2000hsf.googlegroups.com...
> witam
[ciach]
> dziwo oprócz restartu
> resetem mam mozliwosc wylogowania sie za pomocą skrótu logowin+L.
to nie jest wylogowanie ;-)

Również mam z tym problem... jestem w pracy a tu telefon z domu "Nie
działa!"
Zazwyczaj restart kompa raz na 2-3 dni pomaga. Nie pisałeś w jakich
interwałach czasowych zaliczasz te "pseudozwiechy" - u mnie to 3-4 dni, ale
dzieje sie tak od czasu jak zacząłem usypiać kompa zamiast go wyłączać jest
to nieodzowny problem pracy na xp.
Lama ze mnie, ale przypuszczam sobie że ma to związek z ramem (niezależnie
od ilości)
> ctrl
> +alt+del ani podobne rzeczy nie dzialaja, ale jak juz sie wyloguje to
> z poziomu innego uzytkownika moge wylogowac swoj profil i zalogowac z
> powrotem,
u mnie reakcja na kombinację mocy jest, ale zupełnie niefuncjonalna - okno
się pojawia, ale nie można z niego pozamykać programów ani systemu
zrestartować.

(Gdybanie: ON)
Nie próbowałem, ale może coś do "czyszczenia" ramu by pomogło?
W2k nie miał problemów tego typu, ale nie pamiętam, czy bez takiego
ulepszacza je miał ;-)
(Gdybanie: OFF)

Ogólnie będę bacznie obserwował odpowiedzi razem z Tobą

--
Pozdrawiam, Filip Drunkenstein
Prokurator Sądu Ostatecznego