Re: standardowy problem z xp ;/

Autor: <marcin.j91_at_gmail.com>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 10:21:20 MET DST

> "Po pewnym czasie od zalogowania" - może po prostu włącza się wygaszacz?

HAHAHA! nie załamuj mnie człowieku... idiotą to ja nie jestem! mam
właśnie problem z szerszym
opisaniem tego zjawiska bo ciagle mi sie "zawiesza" winda. nie jest to
zwykła zawieszka
- najpierw zawiesza sie aplikacja w ktorej pracuje, ale gdy np.
przesuwam kursorem nad
paskiem zadan wydaje sie jakby windowsowy explorer normalnie dzialal
podobnie z innymi
aplikacjami. dopiero jak klikne na coś to sie wtedy zawiesza. jak juz
pisalem moge sie
wtedy tylko wylogowac albo po prostu zrestartowac kompa. sprawa jest
bardzo irytująca bo
nie mozna spokojnie pracowac, a reinstalowac xpeka bym nie chcial ze
wzgledu na zbyt
duzą ilosc danych i zainstalowanych programow.