Re: standardowy problem z xp ;/

Autor: <marcin.j91_at_gmail.com>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 12:33:03 MET DST

"pseudozwiechy" zdarzają sie za każdym razem, a zdarzają się dokładnie
od ostatniego piątku.

> to nie jest wylogowanie ;-)
fakt, szybkie przełączenie użytkownika :D

> Zazwyczaj restart kompa raz na 2-3 dni pomaga
restart kompa nie pomaga

> od czasu jak zacząłem usypiać kompa zamiast go wyłączać
nie usypiam komputera chociaz mam włączone zezwolenie na hibernację,
ale to chyba raczej nie ma zadnego znaczenia

> przypuszczam sobie że ma to związek z ramem
ramu mam 1GB... ale komp wiesza sie nawet jak nie jest obciążony -
włączony antywirus i firefox to chyba niezbyt wiele zresztą moge
sprawdzic przy najblizszej zawieszce. co do antywirusa to podczas
skanowania kompa sie o dziwo nie zawiesil i dzialal ponad pol godziny
bez zwiechy... wirusa zadnego nie wykrylem.

zobacze jeszcze czy "przywracanie systemu" cos pomoze...