Re: Harmonogram zadań - parametry do BATa

Autor: <waldit_at_gmail.com>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 12:14:29 MET DST

On 24 Kwi, 09:34, Daniel Strzalinski <spamy.pr...@jakis.serwer.pl>
wrote:

> Za szybko przeczytałem posta :-)
> Możesz jeszcze skorzystać z %time% tylko to wymaga trochę gimnastyki z
> formatem zapisu godziny
>
> pozdrawiam
> Daniel Strzaliński

Dzięki - to jest generalnie to o co mi chodziło. Tylko z %time%jest
problem
bo w nazwie pliku nie mogą być średniki.

Jest jeszcze jedna krytyczna sprawa. Ten komputer na którym to będzie
działać pracuje bez przerwy (serwer na Win 2003) ale jest w stanie
wylogowanym. Jak w takim razie zdefiniować zadanie w harmonogramie
zadań
aby ono działało bez zalogowania użytkownika ?

Waldi