Re: Nie działa www.

Autor: unclebeer <unclebeer[WYTNIJznawiasem>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 12:30:06 MET DST

Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
wiadomości news:f0kjcm$jtn$1@news.onet.pl...

> Może problemy z winsock, tak więc:
>
> Start uruchom cmd Enter
> netsh winsock reset Enter

Wpisałem to polecenie i zrestartowałem. Ku mojej ogromnej radości zaczęło
działać, ale na jakieś kilka sekund zanim nie zdążył się włączyć na dobre
Sygate Firewall Pro bo takiego programu używam jako zapory. Tak więc wiadomo
już, że to firewall, ale nie rozumiem dlaczego tak nagle i bez przyczyny
zablokował mi dostęp do www. I tutaj nie chodzi tylko o port 80 http bo po
ip też się nie ładują. Jaka to może być blokada, skoro firefoxa mam
odblokowanego w 100% na tym firewallu?

--
uncle