Re: Struktura plików na dvd Visty

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 10:10:02 MET DST

Dnia 4/24/2007 9:49 AM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Wyjaśnij proszę, dlaczego kretyńską.

Pada system. Czyli normalny user wkłada cd Windowsa, klika napraw,
winsows sobie kopiuje brakujące czy uszkodzone pliki - i działa.

A używając recovery cd trace całą zawartść dysku. Bardzo praktyczne.

Pomijam fakt, że mam pełną wersję legalnego Windowsa i nie mogę go
zainstalować normalnie, np na drugiej partycji.

> Czy jesteś z tych co to co trzy miesiące reinstalują?

Obraz przywracam średnio co miesiąc, instaluje co 3-4 miesiące.

> Wybacz, ja na swoim notebooku od czterech lat nie
> reinstalowałem systemu, bo nie robię rzeczy bezsen-
> sownych.

Moja mama też nie reinstalowała, tylko że ona dosłownie nic na nim nie robi.

> Ale po co Ci to? Po prostu korzystaj z komputera i NIE PSUJ
> systemu instalowaniem różnych badziewi.

Po co. Instaluje mase róznych urządzeń, testuje sterowniki, testuje
rózne rozwiązania ingerujące głęboko w system. Nie wszystko działa tak
samo na VmWare, więć jestem skazany na swój komputer.

Generalnie to mam obraz dysku i jakby co to go odtwarzam, ale co jakiś
czas, gdy soft na obrazie jest mocno nieaktualny to zamiast odtwarzać i
cały dzień aktualizować to i tamto, wole zainstalować od zera już po nowemu.

I do tego potrzebuje normalną instalke Windowsa.

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \