Re: Struktura plików na dvd Visty

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 10:16:03 MET DST

dziobu pisze:
> Pada system. Czyli normalny user wkłada cd Windowsa, klika napraw,
> winsows sobie kopiuje brakujące czy uszkodzone pliki - i działa.

System nie pada sam z siebie, tylko na skutek działań
użytkownika, których można po prostu nie realizować
wiedząc, że mogą się skończyć źle.

> A używając recovery cd trace całą zawartść dysku. Bardzo praktyczne.

Masz jeszcze narzędzia naprawcze "on-line" w samym systemie
(punkty przywracania, System File Checker).

> Pomijam fakt, że mam pełną wersję legalnego Windowsa i nie mogę go
> zainstalować normalnie, np na drugiej partycji.

Po co? Instalowanie dwóch kopii Windows jest oczywiście
technicznie możliwe, ale ma nikłe zastosowanie praktyczne
i trochę skutków ubocznych.

> Obraz przywracam średnio co miesiąc, instaluje co 3-4 miesiące.

Szczerze? CHORE.

> Moja mama też nie reinstalowała, tylko że ona dosłownie nic na nim nie
> robi.

A Ty nic nie robisz chyba poza przywracaniem i reinstalowaniem.

Ja na swoim notebooku piszę artykuły, teksty książek,
uruchamiam maszyny wirtualne i piszę i testuję oprogramowanie.
Jak wspominałem, od kupna nie reinstalowałem systemu bo nie
miałem absolutnie takiej potrzeby. Inne notebooki działające
"w okolicy" też "od urodzenia" działają z jedną kopią systemu,
a są wykorzystywane do mniej lub bardziej intensywnej pracy,
a nie tylko oglądania WWW.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |