Re: Struktura plików na dvd Visty

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 10:55:57 MET DST

  Witam, dawno tu nie byłem :)
On Tue, 24 Apr 2007, dziobu wrote:

> Pomijam fakt, że mam pełną wersję legalnego Windowsa i nie mogę go
> zainstalować normalnie, np na drugiej partycji.

  W czym widzisz problem?
  Znaczy czy idzie o reaktywację (i odmowę obsługi przez windowsupdate
poprzedniej partycji), zrobienie kopii (i zagubienie się przez
windowsupdate w wiedzy co jest wgrane z co nie) czy chcesz powiedzieć
że jest problem techniczny?
  Oczywiście zakładam użycie jakiegoś bootmanagera, może być
zabytkowy (ale IMO całkiem dobry) XFDISK

  Co do podejścia - każdy ma inne, i bynajmniej rygorystycznego podejścia
Radka nie poprę, wystarczy używać freeware (takiego "większego",
w rodzaju GIMPa) żeby wiedzieć iż nowsze wersje wielokroć są
istotnie lepiej wyposażone i używanie wersji rozwojowych jest
co najmniej uzasadnione. A skutki... jak to skutki ;), różne
bywają.

pzdr, Gotfryd