Winterm - bawil sie ktos ?

Autor: Fantom <szczukot_at_SPAM.poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Apr 2007 - 19:32:57 MET DST

Witam
Od dluzszego czasu szukam czegos w posatci terminalu. Mianowicie mam pelno
sieci komputerowych, w ktorych jest np 10-15 komputerow, a na kazdym z nich
uzywany jest tylko jeden program windowsowy, ktory i tak jest na serwerze
(zarowno baza jak i exe). Wkurza mnie ciagle kupowanie kompletnych stanowisk
za okolo 2-2,5 tys zl (nowe, najslabsze w sumie co mozna kupic z LCD i Win
XP), do tego ciagle problemy z setkami HDD sie sypiacymi, ktore wogole tam
nie sa potzrebne.
No i uslyszalem, ze moje problemy moze rozwiazac cos takiego jak WinTerm.
Moze mi ktos cos o tym opowiedziec z doswiadczenia ? Po ile mnie wiecej
trzeba wydac na taka koncowke (lacznie z licencjami itp) ? Finansowo sie
bardziej oplaca ? A jakie sa inne plus/minusy ?

Fantom
ps. I jeszcze obilo mi sie cos takiego jak Cytrix.