fast user switching problem

Autor: Marek Kozlowski <kozlowsm_at_mini.pw.edu.pl>
Data: Fri 20 Apr 2007 - 19:17:15 MET DST

:-)
ThinkPad T40 z karta WiFi Cisco Aironet. Ponieważ używanie WEPa albo
plaintekstu mało mnie bawi, a driver z Windows Update nie oferował
innych opcji ;-) to pobrałem ze strony supportu IBMa (Lenovo) właściwy
driver. Driver -- niby nic wielkiego. Po zainstalowaniu wyłączyła się
opcja Fast User Switching a próba włączenia owocuje komunikatem:

A recently installed program has disabled the Welcome screen and Fast
User Switching.. To restore these features, you must uninstall the
program. The following file name might help you identify the program
that made the change: msGina.dll

Jak się Windowsom grzecznie mówi, że czegoś sobie życzę/nie życzę? Jak
włączyć FUS z zachowaniem opcji WPA?

Pozdrawiam,
Marek