Re: ostatni fake z MS07-017

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 18 Apr 2007 - 20:35:43 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:46265eb0@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Grzegorz Nowak" <ahpuch@o2.pl> napisał w wiadomości

> To się samo prenumeruje :)
> Dlatego też nie używam MSIE, jeśli nie muszę, dodatkowo Avast zabezpiecza
> transmisję i pyszczy gdyby co. Ale nawet mimo Avasta nie tracę ostrożności.
> Jak raz straciłem, to potem straciłem trochę czasu na sprzątanie w systemie.
> Nie koniecznie na gołych dupach i krakach... :) Dlatego też w OE wyłączyłem
> wykonywanie HTMLa... Można chyba powiedzieć, że choć trochę przyłożyłem sie
> do zabezpieczeń? (oczywiście, AV, FW, full aktualizacji) :)

Nie przyłożyłeś się do zabezpieczeń - nie ma podstawowego, czyli
konta zwykłego użytkownika. Zaręczam, że można wtedy spokojnie
używac nawet IE i mieć włączone wykonywanie HTML w OE.
Kolejne ważne zabezpieczenie to *aktualizacja systemu*, o której
na szczęście napisałeś.
Surfuję sobie tak od kilkunastu lat i jeszcze nic złego mnie nie
spotkało :)

Piciu